دکتر لیلا سعیدی رو کسی میشناسه و باهاش زایمان داشته؟

۲ پاسخ

بله یبار ۱۳ سال پیش و یبار دیگه ۳ سال پیش زایمان داشتم٫ از همه نظر عالی هستن

من تحت نظر شونم و فوق العاده راضیم ،
و چند تا از آشنا هامون پیششون سزارین انجام دادن و خیلی راضی بودن

سوال های مرتبط