شکم پسر بالاس یا دختر

۶ پاسخ

من والا شکمم رو ب بالائه گرده ولی پسره

......

تصویر

ولی بهت هرچی انومالی گفتن همون بمن انتی گف پسر انومالی گف دختر ۳۳هفته رفتم وزن اونم گف دختر

ربطی نداره اصلا به شکم والا کل کارشناسای فامیل شکم منو میدین مطمعن میگفتن پسره ولی اشتباه میکنن بچم دختره 😊

من‌ شکمم کلا پایینه و‌تیزه نینیمم پسره

دختر شکم من تیزاومده جلوولی رو ب بالاس

سوال های مرتبط

مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 هفته چهلم بارداری
مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان روپانزل👸 مامان روپانزل👸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سوفیا و کلارا مامان سوفیا و کلارا ۳ ماهگی