من والا شکمم رو ب بالائه گرده ولی پسره
......
ولی بهت هرچی انومالی گفتن همون بمن انتی گف پسر انومالی گف دختر ۳۳هفته رفتم وزن اونم گف دختر
ربطی نداره اصلا به شکم والا کل کارشناسای فامیل شکم منو میدین مطمعن میگفتن پسره ولی اشتباه میکنن بچم دختره 😊
من شکمم کلا پایینه وتیزه نینیمم پسره
دختر شکم من تیزاومده جلوولی رو ب بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.