کلا همیشه بابد بخوری من ازدوسال پیش تا الان دارم میخورم اکثراکمبودشو داریم
تاآخرش
تا اخر بارداری
دکتر من گفت تا اخر بارداری .با اینکه ویتامین دیم نرمال بود تو ازمایش
بستگی به میزانش توی بدن خودت داره. قانون همگانی نداره به نظرم من تا هفته پیش هر روز میخوردم بعد آزمایش دادم نرمال شد حالا دکتر گفته هفته ای دو بار بخور
تا آخر بارداری بعدشم تو دوران شیردهی همچنان باید خورد دی ۱۰۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.