درست نمیبندی حتمی
من مولفیکس میبستم به بچم نساخت.ما ی بی بی نساخت.کوکومی میبندم .خداروشکر خوبه
پسر منم مولفیکس میبندم اگه پی پی کنه از پشت کمرش میده بیرون حتی اگه کم پی پی کنه
انگار مواد جاذب پوشک فقط جیشو راحت جذب میکنه پی پی رو نمیتونه جذب کنه
اگ از بغل پس میده،شل میبندی
پوشک ها دوتا لبه داره لبه بیرونی داخل نده بذار بیرون باشه
منم مولفیکس میبندم سایز دو نم نمیده اصلا شاید شل میبندی
چرا پوشک سایز ۳ شورتی نمیگیری .منم همش درگیر بستن چسب های پوشک بودم .الان راحت شورتی میکشم بالا🤭
۳باید اوکی باشه بغلاشو بازکن
قشنگ نمی ببندی عزیزم
همون باید ۳ ببندی محکم ببند ۳رو برا دختر منم ۳ بزرگه ولی محکم میکشم پس نمیده
۳رو محکم ببند لبه هارم تا کن بده تو
منم مثل شما هر روز لباس عوض کن شلوار بشور فعلا یک میبندم از پشت پس میده تازه خریدم چهل تایی تموم شه دو بگیرم ببینم اونم پس میده😐😐😐
یه مارک دیگه امتحان کن شاید موردی نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.