۳ پاسخ

من ۴ماه و۱۷ روز بود بردم زدن
بعدم گفتن واکسن ۶ ماهگی هم ۱۷ روز از ۶ ماهگیش گذشت بیار

والله من یک هفته مونده بود به پنج ماهگی تمام کن زدم هیچ مشکلی هم نداشته البته من برای این واکسن رو نزدم براش چون مریض بود

اشکال نداره من دوهفته دیرتر زدم برای دخترم سرماخورده بود

سوال های مرتبط