من ۴ماه و۱۷ روز بود بردم زدن
بعدم گفتن واکسن ۶ ماهگی هم ۱۷ روز از ۶ ماهگیش گذشت بیار
والله من یک هفته مونده بود به پنج ماهگی تمام کن زدم هیچ مشکلی هم نداشته البته من برای این واکسن رو نزدم براش چون مریض بود
اشکال نداره من دوهفته دیرتر زدم برای دخترم سرماخورده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.