من با طول 17فعلا تا اینجا رسیدم تا بقیه اش همخدابزرگه
استراحتم ندارم متاسفانه بیرون هم میرم، خیلی عادی هم رفتار میکنم 😂😂
اجی هرچی بیشتر بهش فکر کنی بدتره
من طول سرویکسم 28 استراحت و شیاف میزارم
بچها مراقبتاتون چطوری بود کلا استراحت مطلق بودین ؟
یا اگر نسبی بودین فعالیت تون چقدر بوده؟
عزیزم من دیروز 36 هفته 4 روز بودم نخ و کشیدم نگران نباش
عزیزم وقتی سرکلاژی دیگه نگران نباش
ان شاالله تا آخرش همه چیز خوبه
من بارداری قبلی سرکلاژ بودم اتفاقی هم نیفتاد خداروشکر
خانوما بخاطر مقررات گهواره و تایمی که گذاشته،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.