۴ پاسخ

بچه من هر یک ساعت تا بک ساعتی نیم از وقتی واکسن دوماهگی رو زد ۳۰ تا ۴۰ تا شیر میخوره قبلا ۹۰ تا میخورد شبها هم سر ۲ ساعت بیدلر میشه واسه شیر نمیدونم چیکار کنم 😵‍💫😵‍💫😵‍💫

شباکه10میخابه تا3و4شیرمیخوره باچشم بسته بازمیخابه تا8و9صبح..توروز هریکی دوساعت ی ربعی چرت میزنه امابیدارم باشه انگارخابه ساکته

دیشب دوازده ساعت خوابید

شبا ک تا صبح میخابه فقط بعضی شیا ساعتای 4 یا 5 برا شیر بیدار میشه
تو طول روز هم ک هر دو سه ساعت، 1 ساعتی میخوابه

سوال های مرتبط