بیاین بگین طرزدرست کردن شیرخشکای بچه هاتونا؟؟؟؟

۱ پاسخ

هر ۳۰درجه اب یه پیمونه شیرخشک میریزم،ابم جوشیده ولرم باشه

سوال های مرتبط

مامان هانا..دختر مامان هانا..دختر ۷ ماهگی
مامان گل پسری مامان گل پسری ۱۳ ماهگی