#پوشک#شیرخشک#فرزندپروری#

تصویر
۵ پاسخ

ریدی توش دیگ‌همونو بخور

تث انیستا دیدم یه حبه قند

من خیلی وقته لیمو نمیریزم چون تلخش میکنم فقط آبلیمو خونگی یا لیمو تازه میزنم

مگه قیمه تلخ میشه؟ اگه لیمو عمانی میریزی هسته هاش رو جدا کن شاید تلخی اونه

مگه قیمه تلخ میشه نمیدونستم

سوال های مرتبط