رفتم آنومالی همه چی عالی بود ،بچم دختره😍😍😍💟💞💕

۱۷ پاسخ

انتی‌ چی گفته بود

مبارکه قدمش خیر باشه ایشالا

ان تی چه حدس زده بود؟

شکر بیکران

مبارکه🌺🥰

خداروشکر عزیزم
مبارکه

مبارکه عزیزم خداروشکر که همه چی خوب بوده انشاالله تا آخر بارداریت همه چی عالی باشه و نی نی کوچولوتو صحیح و سالم بغل بگیری😍

عزیزم چند هفته رفتی

ایجونم منم رفتم دختر بود

مبارکت باشه عزیزم
تو انتی احتمال داده بود برات؟
درست در اومد

خدارو شکر. خیلی خوشحال شدم براتون
میشه برای منم دعا کنید

مبارکه😍

خداروشکر که همه چی خوب بود😍مبارکهههه😍چشمتون روشن

بسلامتی عزیزم😍😍😍 مبارکه

مبارکه

بسلامتی
برای ما هم دعا کنید

مبارکههههه

سوال های مرتبط