۳ پاسخ

سینه ش خیلی پروتئین داره می‌تونی باش کتلت درست کنی
با رون هم خورشت درست کن عین همون مرغه فقط خوب باید با پیاز تفتش بدی بوی زهمش از بین بره

سینه می گیزیم نصفش با گوشت گوسفندی برای چرخ کرده قاطی می کنیم
یکمشو جوجه ای می کنیم
یکمشو شنسیل

سینه واسه چرخی رون هم فیله میکنم برا خورشت ها یه با استخونش مثل چلو گوشت درست میکنم فقط بوقلمون نباید زیاد تو فریزر باشه چون برمی‌بومیگیره گردنش هم برا قورمه سبزی استفاده میکنم
سینه رو با گوشت دیگه مثل شتر مرغ و یا گوسفندی قاطی میکنم یکمم دنبه میزنم بهش خیلی خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان (دلانا)💗 مامان (دلانا)💗 ۱ سالگی
مامان تیارا مامان تیارا ۱۱ ماهگی