۵ پاسخ

عه یدونه خرچنگ کیوت دیدم😂

برای منم میشه فال بگیری ؟!؟

فال پاسور بلدی؟

این فالگیرا و سرکتاب باز کنا به همه میگن حسود داری چشم زخم داری
😂😂😂

لامصبا یکم ابتکار به خرج بدید
به همه همینو میگین

عشقم شما خودت داری برا ملت فال میگیری و میزاری 😂👌🏻
الان کسی نی فالتو بگیره

سوال های مرتبط