۵ پاسخ

ببخشید شما سونو گرافی ادریس علشاهی همه سونو هاتونو میرید بعد چقد واسه ادم وقت میذاره

خیلی عالیه رشد و وزنش

من ۳۴ هفته زایمان کردم وزن بچم ۲۷۰۰ بود 🐣

خوبه به نظرم

وزنش خوبه ماشالله

سوال های مرتبط

مامان پناه ♥️ مامان پناه ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان زینب💋💋💋 مامان زینب💋💋💋 ۱۲ ماهگی