سلام خانوما سونو منو یه نگاه میندازین

تصویر
۴ پاسخ

همه چیت خوبه زایمانت با من یکیه سزارین میخای؟

ماشالله ماشالله خدا حفظش کنه گل پسرت و برات وزنش چقدر خوبه

فک کنم کیسه آب یکم زیاده

عالیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه ♥️ مامان پناه ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیدا مامان لیدا ۱۱ ماهگی