خانوما سونو ی نگاهی میندازین

تصویر
۳ پاسخ

اینو نشون دکتر زنان دادی ؟

عزیزم وزنش تقریبا ۲ کیلوعه . اب دور جنین تقریبا ۱۰ . قدو دور شکم دو هفته کمتره که تا دو هفته نرماله و مشکلی حساب نمیشه . چندهفته ای ؟در کل خوبه فقط خودت رو بیشتر تقویت کن برای وزن گیری جنین .

این سونو داپلر است منم باید بدم هزینش چقد میشه

سوال های مرتبط

مامان زینب💋💋💋 مامان زینب💋💋💋 ۱۲ ماهگی
مامان هاکان💙💙💙 مامان هاکان💙💙💙 ۲ ماهگی