عزیزم تا دوهفته میگن طبیعی هست
بعد خوندم اینجا خیلیا ایطور بودن بعد بچه بدنیا اومد طبیعی بود همچین
این روزای آخر ب خودت استرس نده خدا هواشو داره😉
مال منم همینو گفت
این که دور سر و... جلوتر باشه یعنی وزن و رشد بچه خوب بوده نگرانی نداره ک خداروشکر
نی نیت کلا تپل مپلی هست برو خوشحال باش
طول استخوان رانش خیلی خوبه قدش بلنده😉
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.