۴ پاسخ

عزیزم تا دوهفته میگن طبیعی هست
بعد خوندم اینجا خیلیا ایطور بودن بعد بچه بدنیا اومد طبیعی بود همچین
این روزای آخر ب خودت استرس نده خدا هواشو داره😉

مال منم همینو گفت

این که دور سر و... جلوتر باشه یعنی وزن و رشد بچه خوب بوده نگرانی نداره ک خداروشکر

نی نیت کلا تپل مپلی هست برو خوشحال باش
طول استخوان رانش خیلی خوبه قدش بلنده😉

سوال های مرتبط