۳ پاسخ

هعی خاهر چ کنیم دیگه منم امروز رفتم گفت یکم تنگه نه خوبه نه بد گفت چون لاغری برا همونه دیگه امید ب خدا فوقش دوتا درد میکشم😔😔

از معاینه متنفررررم

میگم اگه لگن تحمل زایمان نداشته باسه سزارین میگن🧐🧐

سوال های مرتبط