۷ پاسخ

گیسوام همینو میخوره عالیه
یک قطره چکان

ی سیسی

من میدم ب پسرم از اول همینو دکتر گف ۱ سیسی

یکی بیشتر نده چون میزانش زیاده

من لیپوزوفر میدم ۷ هستش

دکتر دختر من گفت این قطره آهن اصلا خوب نیست
گفت آدزوفر بده

من یک سیسی میدم طبق دستور پزشک

یه قطره چکان

سوال های مرتبط

مامان م🌙اه یار مامان م🌙اه یار ۲ سالگی
مامان دخترکوچولو مامان دخترکوچولو ۱۲ ماهگی