عزیزا از علائم بارداری پسر و دختر بگید
تجربه هاتونو بنویسید 🐣

۷ پاسخ

من رو دخترم هیچی نفهمیدم نه هوسی نه ویاری فقط یکم حالت تهوع صبح داشتم رو این یکی خیلی اذیت شدم هوس همه چی میکنم😁 حالت تهوع تا ماه سوم وحشتناک به بوها حساس شده بودم
ولی به اینا نیست هر بدنی با بدن دیگه فرق داره

تهوع فقط دو هفته داشتم هفته 7 و 8
سردرد هفته 13 اینا داشتم
عاشق دوغ و خیارم
ترشی و شوری
گوشت مرغ متنفرم
تنبل شدم و خستم همش
نینیم دختره

من دختر دارم به هیچ عنوان ویار ندارم
صورتم و بدنم پراز جوش های ریز شد
بیشتر عصبی میشم زود گریه می‌کنم

خداروشکر بارداری سختی نبوده تا الان

سر پسرم بارداری عالی الان دختر باردارم از روز اول درد کمر فشار رو رحم کلا درد و عصبی بودن 😭

من سر دخترم راحت تر بودم پسرم خیلی فضولع احساس میکنم

دخترم پدرمو دراورد پسرم نه😂خلاصه و مفید

من ویار و علایم یکی بود ولی سر پسرم خوش اخلاقم سر دخترم سگ شده بودم

سوال های مرتبط

مامان خدادا مامان خدادا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولوم مامان کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هجدهم بارداری