۵ پاسخ

ولش کن دوس نداره. دختر منم بدش میاد رو شکمش باشه. غلت میزنه همش اما زود باید برگرده گریه میکنه برگردونمش. دکترم گفت ولش کن به معدش فشار میاد اذیت میشه یهو پامیشه راه میره.

به وقتش خودش میچرخه . مامانم میگفت خواهرم تا ۱۱ ماهگیش نه غلت زد نه چهاردست و پا رفت 😄 یه سالگیش یهو همه رو باهم یاد گرفت و شروع کرد ب راه رفتن

پسر منم غلت میزنه ولی چهاردست و پا نمیره روشکمش میمونه غر میزنه همش

منم بچم همین بود تا ۹ ماهگی که یهو همه رو باهم یاد گرفت

ب دکتر نشونش دادی

سوال های مرتبط

مامان ♡امیرعلی ♡آرین♡ مامان ♡امیرعلی ♡آرین♡ ۷ ماهگی