بعد زایمان باید قرص آهن استفاده کنیم؟ تا چ مدت و چند تا در روز

۳ پاسخ

به من گفتن تا ۳ ماه استفاده کن قرص آهن

بله استفاده میشه اما مقدارش رو دکترت بهت میگه

اره عزیزم بسته به جواب ازمایش و نوع زایمانت داره سزارین دوره ی بیشتر نیاز به قرص داره تا طبیعی ولی حدودا تا ۶ ماه نیازه

سوال های مرتبط

مامان آرِن مامان آرِن روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 روزهای ابتدایی تولد