۱۳ پاسخ

روزی یکی

آزمایش دادی؟ من دادم خونم9بود گفت کم خونی روزی سه تا اهن بخور هر هشت ساعت یکی

روزی 3تا ،صب و ظهر وشب
کپسول گاین

دوتا میخورم، یکی ظهر یکی شب، نه حالم بد نمیشه فقط مراقب یبوست باید باشم.

هموگلوبین شما چنده ک چهارتا میخوری
برا من 8عه

من روزی چهار تا فروفورت میخورم
تقسیم کردم در طول روز میخورم

سلام من باید در روز سه تا آخر شبم یکی کلافه شدم بخدا

تنها داروی ک حالمو خوب میکنه گشنه میشم حالت تهوع برطرف میشه قرص اهنه

من ی صب ی شب .حالمم بد شه مجبورم

شبی دو تا می خورم و خداروشکر حالم بد نمیشه

من شب ميخورم دوتا

سلام گلم دکترتون خرمشهر کیه ؟

اخرشبا یه خارجی و ایرانی میخورم
مجبورم دیگه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی