سلام کیا قرص آهن شبا میخورن اذیت میشن؟

۱۰ پاسخ

من میخورم موقع خواب

منم شبا میخورم فرفورت گاین عالیه

من میخورم

من میخورم حالت ته‌ع و معده درد میشم

من میخوردم اذیت میشدم
سرخود قطعش کردم
اخه کم خونی هم نداشتم

من کل قرصامو شب باهم میخورم و میخوابم😐دکتر گفته بود که اینو با نهار و اونو با شام و نمیدونم از این چیزا بخور ولی من تایم خوردنم سرساعت نیست مثلا نهارمو ۴ عصر میخورم حتی بعضی وقتا ۶ میخورم شاممو هم ساعت ۱۲ شب میخورم واسه همین دیگ شب همشونو باهم میخورم ۵ ۶ تا قرصی هست

نه اذیت نمیشم

من میخورم یبوست میشم چ‌شب چ روز

من یه جوری میشم انگار حالت تهوع و سنگینی میده حس بدیه

من که میمرم و زنده میشم

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۳ ماهگی
مامان دخترم✨ مامان دخترم✨ هفته سی‌وهفتم بارداری