سعی کن شیرخشکوکم کنی تا6ماهگی شیرخودتوبیشتربده چون آنتی بادی داره مفیده بعد6اگه خاستی شیرخشک بده هرطورشده شیرتوبده بدنش قوی میشه
اگه سمت سینه ات کج میشه که شیر بخوره نگران نباش درست میشه بچه من ۴ و ۵ ماهگی خیلی کم در حد ۵ یا ۱۰دقیقه شیرمو میخورد الان خودشو میندازه که شیر بخوره
شیر خشک بهش میدادی؟
من به دخترم شیر خشک میدم کمکی چند روزه با گریه سینمو میگیره😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.