۵ پاسخ

ما هر ماه کم میاریم آزاد ام دوتا میدن تازه با کد ملی بقیه

بعد ۶ ماه میشه ماهی ۸ تا. آزاد معمولا نمیدن اگه بتونی بگیری هر داروخانه ۱ قوطی میده

بعد۶ماه ۸تا دولتی و ۲تا آزاد فکر کنم ،بعد یکسال فکر کنم میشه ۶تا دولتی

۸ تا. ۴ تا هم‌آزاد

سلام عزیزم بعد ۶ ماه ۸ تا

سوال های مرتبط

مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی
مامان اِلسانا مامان اِلسانا ۹ ماهگی