۱۰ پاسخ

دختر منم فقط با صدای وایت نویز خوابش عمیق میشه و خوب میخوابه.یا حتی وقتایی که گریه میکنه و بیقراری میکنه و موقع شیر خوردن گریه میکنه براش میذارم اروم میشه و شیرشو اروم میخوره.ضرر نداره به شرطی ک صداش خیلی زیاد نباشه

یواش یواش لالایی ملایم بزار

ن بابا من دختر اولم تا ۱۸ ماه گوش داد

من سر پسر اولم چون کولیک و رفلاکس داست میزاشتم یجوری شده بود خودم بدون صدا سشوار خوابم نمیبرد😐

از گوشی دانلود کن صدای سشوار

بزنش صداشوروگوشیت بزار براش

منم سر دختر اولم اینجور بودم سشوار میزاشتم روشن براش

نه صدای سشوار براش حکم صدای شکم مادر داره واسه همین ارامش داره می خوابه🥹

سرویس میشی اینجوری که

نه خیلی خوبه اتفاقا راحتی
دختر من یه شب خوابید بعد دیگه اصلا نخوابید با صدا سشوار

سوال های مرتبط