منم دقیقا ۱۷ روز شده آره واسه منم سمت راسته
واس من ازداخل درد داره مخصوصاشباکه به این پهلواون پهلومیخوابم
من دختر بزرگترم که یکسالو نیمشه بغل میکنم انقد میسوزه بخیم فک میکنم از داخل باز شده همش🥲
عادی تا دوماه
هنوز بعدشم با کار سنگین دوباره درد میگیره و میسوزه
اره عزیزم طبیعی واسه من دوماه هنوز میسوزه
آری من الآنم درد دارم 🥲🧑🦯
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.