۵ پاسخ

اره بابا تا چند سال

بله من هنوزم کمی درد دارم، گاهی هم دردش بیشتر میشه

من طبیعی بودم هنوزم همینم

بیت خواهر منم اینجوری بود بعد چند ماه از کابینت بالا میرفت

منم طبیعی بودم و همینجوری ام

سوال های مرتبط