اسفناج میتونم بخورم تو این ماه گشنمهههه زود بگید

۷ پاسخ

حالا مارو نخوری اسفناجو بخور

عالیه عااالی، منبعِ غنی از آهن و فیبر

از اسفناج بهتر مگه داریم بخور

زیاده روی نکن عزیزم..

اره عزیزم نوش جان بخور

اره عزیزم خوبم هست بخور نوش جونت

اره خیلی هم خوبه اهن اسفناج برای جنین خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته هفدهم بارداری
مامان اینده مامان اینده قصد بارداری
مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان 💙❤️💙 مامان 💙❤️💙 هفته سی‌وچهارم بارداری