آره بخور من از اوایل ماه دوم دارم میخورم
من میخورم اسفناج و توت فرنگی و مغز تخمخ با یکم رب انار بهترین سالاد تو بارداریه
خیلی خوبه اگه میتونی بخور شاید از یه جا به بعد دیگه بدت اومد
فولیک اسیدداره آهن هم داره من دارم میخورم
اره فکر میکنم خوبم هست واست بازم گوگل بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.