سلام مامانا
تو دوماهگی اسفناج میتونم بخورم؟؟؟

۵ پاسخ

آره بخور من از اوایل ماه دوم دارم میخورم

من میخورم اسفناج و توت فرنگی و مغز تخمخ با یکم رب انار بهترین سالاد تو بارداریه

خیلی خوبه اگه میتونی بخور شاید از یه جا به بعد دیگه بدت اومد

فولیک اسیدداره آهن هم داره من دارم میخورم

اره فکر میکنم خوبم هست واست بازم گوگل بزن

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🫀 مامان هدیه خدا🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان دخملی ناز🤩🤩😘 مامان دخملی ناز🤩🤩😘 ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان اینده مامان اینده قصد بارداری
مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان 💙❤️💙 مامان 💙❤️💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی 🫀 مامان تو دلی 🫀 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری