۷ پاسخ

منم چن روز پیش یهو سپهرو برداشتم اینطور شدم ترسیدم فک کردم دیسکه....گودی کمرم میسوخت ب پشت ران و زانوم میرسید.....دوسه روزی پماد زدم شلولر گرم پوشیدم خوب شد شکرخدا...شمام همینکارو بکن و استراحت کن ایشالا چیزی نیس عزیزم

سیاتیک عزیزم

سیاتیکه خواهر من انقد دخترم و رو پا خوابوندم سیاتیک گرفتم

احتمالا سیاتیک
یه چند روز کمتر به خودت فشار بیار کمتر بایست طولانی مدت هم نشین

سیاتیک

سیاتیک شاید باشه

شاید رگ سیاتیکت باشه

سوال های مرتبط