یعنی الاان نجلا رو باید بزارم بشینه یا نه
دختر من از چهارماهگی دیگه نمیخوابید یا باید بغلش میکردم یا میشست تو بغلمون الان تقریبا دیگه میشینه خودش
سلام بچه منم هنوز قشنگ نمیشینه 🥰
دختر از 5ماهگی پسر 6ماهگی
من از چهارو نیم ماهگی کم کم میزاشتم روزی ده دقیقه دورش هم بالشت پشت کمر بالشت تا الان قشنگ بدون کمکی میشینه
وای سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.