سلام مامانای گل..
از کی باید بچه رو بنشویم

۶ پاسخ

یعنی الاان نجلا رو باید بزارم بشینه یا نه

دختر من از چهارماهگی دیگه نمیخوابید یا باید بغلش میکردم یا میشست تو بغلمون الان تقریبا دیگه میشینه خودش

سلام بچه منم هنوز قشنگ نمیشینه 🥰

دختر از 5ماهگی پسر 6ماهگی

من از چهارو نیم ماهگی کم کم میزاشتم روزی ده دقیقه دورش هم بالشت پشت کمر بالشت تا الان قشنگ بدون کمکی میشینه

وای سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی