من میخام اول ۴ شروع کنم مثل حریره بادوم رو چون هم برا قدش و اینا خوبه همم که سیر میشه
عزیزم نمیخام شروع کنم
شیرم بچه را سیر نمیکنه شیشه شیرم نمگیره
برای این پرسیدم
از۶به بعد
یا خدا تو دیکه خیلی عجله داری
همه ۶ ماهکی شروع میکنن
اونا که عجله دارن ۵ ماهکی
ولی دیکه سه ماهکی خیلی زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.