درد پریودی دارمم طبیعیه ایااا😢😕🤦🏻‍♀️؟

۱۲ پاسخ

بله ماه درده

گاهی اوقات منم دارم

کاندوم مربع شکله این دورش کنگره ماننده مال خوراکیه بابا

فقط استراحت کن

منم گاهی اوقات میگیرم

حواست باشه زیاد نشن
منم انقباض داشتم تو ۳۶ هفته و ۵ روز کیسه ابم ترکید

ببخشید عزیزم من هرچی تایپک میزارم نمیشه
این عکس به نظرتون برای چیه تو جیب شوهرم بود
خوردنی که نیست کاندومه؟

تصویر

منم داشتم همین هفته شما

منم بعضی روزا دارم🥲

منم گاهی اوقات دارم.میترسم برم بیمارستان بگن باید بستری شی.سعی میکنم استراحت کنم

منم دارم 🥲

منم دارم دیوونه شدم 🥲

سوال های مرتبط

مامان فاطمه ثمین مامان فاطمه ثمین ۶ ماهگی
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۱ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان حورا سادات مامان حورا سادات ۱۳ ماهگی
مامان هادی💙🩵💙🩵 مامان هادی💙🩵💙🩵 ۴ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی