۶ پاسخ

آره راحترم

پسر من تازه داره تو گهواره میخوابه🤣

بیشتر😑

منم استفاده میکنم

من پسرمو هنوز می‌ذارم گهواره واسه خواب روزش راحت میخوابه

هنوزم استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان رایمُن کوچولو مامان رایمُن کوچولو ۱۰ ماهگی