بچم دیگه سینه نمیگیره راهکار بدید تو رو خدا

۷ پاسخ

سینتو بشور بش بده هربار
برا من ک جواب بود خداروشکر
امتحان کن عالیه

شاید اعتصاب شیر کرده تو خواب بده بهش

عزیزم‌منم‌گرفتار شدم خودم با این ک بچه اولم نیس..ولی خب متفاوت بود دیگه
دفعات شیرخشکش رو کم کن
سر سینه هات رو مزه دار کن با آب قندی چیزی
و راه برو بچرخونش بده دهنش
باید صبر و حوله ب خرج بدی

شیشه نده یه مدت

با شیشه شیر دادی بهش؟؟؟

تو خواب بهش بده، پوزیشن مختلف عوض کن همه مدلی امتحان کن حتی ایستاده و حین راه رفتن، سرصدای جغجغه و پوپت دربیار همزمان شیر بدوش تو دهنش،
من خودمم درگیرم یه بار سینه میگیره ۱۰ بار نمیگیره دیگه دارم افسردگی میگیرم ولی هرجوری شده این سینه ها باید فعال بمونه نمیخوام شیرم خشک بشه امید دارم بزرگتر بشه بهتر بشه😢

حالا برعکس بچه من شیشه نمیگیره می‌خوام کمکی بدم بهش شیرم‌کمه

سوال های مرتبط