مگه چه اشکالی داره؟
پسر منم نمیخوره
البته دیگ شیر هم ندارم
دختر منم بد قلق شده تو شلوغی و سر صدا و... اکثرا سینه نمیگیره و جایی بخوام برم مجبورم شیر خشک دنبالم ببرم که گرسنه نمونه
داخل خونه هم آنقدری شیرمو نمیخوره که سیر بشه
همش به بازیگوشی میخوره
منم همین حالم دقیقا تو خواب میگیره تو بیداری بد قلقی میکنه نمیگیره گریه میکنه خیلیی دارم غصه میخورم ولی هی به خودم میگم بیخیال مادری فقط سینه دادن و شیر مادر نیست اذیتش نکن
تلاش کن عزیزم
تو خواب بهش بده پسر من از واکسن چهار ماهگی اعتصاب شیر کرده فقط تو خواب شیر میخوره هم شیر خشک هم شیر مادر و من مردم تا بپذیرم تو بیداری نمیخوره و الان هم میمیرم و زنده میشم تا تو خواب سیر بشه
تو هم تلاش کن گلم زود کوتاه نیا
عزیزم غصه نخور منم خیلیییی شیرم کمه مجبورم به پسرم شیرخشک بدم روزی یکی دوبارم سینه که اصلا بچه سیر نمیشه شیر نیست
شیرم داره قطع میشه وقتی خوابه میذارم یکم میک بزنه ولی خبری نیس نه شیرخشک میخوره ک بگم عیب نداره بچه سیره نه ک شیر خودم آلرژی داره ولی یهو اینطوری شد
بزار کامل گرسنه بشه بخوابونش تو خواب بهش بده
پسر منم همینه ولی بزورم شده تو خواب بهش میدم
تو خواب نمیخوره ؟
شیر خشک میدی ؟
منم همینطوزم ولی دیگ کنار اومدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.