۱۳ پاسخ

پسر منم همش همینجوریه مدام یقش خیسه

دختر منم همینجوربه خیلی کلافه میشه

از دوماهگی همینجوری دکتر گفت طبیعی

اینا علائم ریفلاکس پنهانه

پسرم منم همینجوریه دارن دندون در میارن

عادیه عزیزم
دختر من از سه ماهگی اینطور شد . روز ب روزم بیشتر میشه
روزی ۶/۷ تا لباس و ۵/۶ تا پیشبند عوض میکنم😅

پسر من دقیقا همینطوره با دختر شما همسنه
لثه پایینش هم سفید شده
برای دندونه بهش دندونی بده
اگر خیلی کلافه شد استامینوفن بزن به دستت بمال ب لثه اش

مبارکه داره دندون درمیاره

دختر من دو سه ماه همین جور بود تمام لباسش خیس می‌شد از اول ۶ ماهگی شروع کردم بهش غذا دادم خوب شد بخاطر رفلاکس هست

داره لثه سفت میکنه بچه من یک ماهه ک همینطوره

برای دندونشه منم دخترم همچین بود
هفته قبل متوجه شدم دندونش نیش زده

چ خونه ی قشنگی

فک کنم بخاطر دندونه

سوال های مرتبط