به نظر من خرج اضافه ست چون بچه تا ۵ ۶ سالگی پیش مادر میخابه من ک تخت نمیگیرم احتمالا ننو میگیرم
بنظرم کمد و تخت و خیلی چیزای دیگه اضافیه.پولشو بدی براش طلا بخری بذاری کنار به صرفه تره
من یه تخت کنار مادر گرفتم که تا ۱ سالگی جوابه
برای بعدش هم تخت نوزاد نوجوان گرفتم
به نظرم خوبه بچه هم حریم خودشو میدونه
اگه جا دارین بگیرید
بنظرم واسه مستاجرا نه چون حین اسباب کشی ممکنه آسیب ببینن و اینکه بنظرم بچه تا مدت ها باید پیش مادر بمونه و نمیشه جدا بشه تا زمان جدایی که اونم زمان میبره به نظرم و تا اونموقع هم از مد میوفته و ممکنه خز بشه واسه همین من خودم به شخصه خیلی علاقه ندارم به تخت و سرویس خواب یا حتی اتاق کودک کاملا مجزا
به نظرم بگیر و حتما هم رو تخت خودش بخوابون که عادت کنه ،به هیچ وجه پیش خودت نخوابونش ،
من خودم از وقتی که یادم میاد تو اتاق خودم خوابیدم ولی الان میبینم بچه ۹-۱۰ رو که اتاق هم داره ولی پیش پدر مادرش میخوابه ،چون از اول عادت ندادن و این یه فاجعس هم برای بچه هم پدر مادر که دیگه با به دنیا اومدن بچه حریم شخصی شون از بین میره .
اینایی هم که میبینی میگن نخر،بچه پیش پدر مادر میخوابه، تربیت بچه بلد نیستن .
از همین الان تصمیم بگیر که تو تربیت قاطعانه رفتار کنی و جای بچه رو از همون نوزادی مشخص کنی
بلاخره کسی که بچه اولشه دلش میخواد براش اتاق بچینه سیسمونی بزاره اگر در وسعت باشه و جا داری خیلی هم خوبه هزچی بری گرون تر میشه
من نظرم اینه که بچه تا ۳_۴ ماه شب کنار مادر باشه ولی طی روز که مامان بیداره تو اتاق و تخت خودش بخوابه عادت کنه جدا کردنش سخت نشه بعدش شبا شیر شب کم میشه و راحت تر میتونه تو اتاق خودش بخوابه
من تخت مونته سوری میخوام بگیرم که خودش بتونه بالا بره و پایین بیاد و تا نوجوانی هم پاسخگو هسن کارمو راه میندازه ولی تخت کنار مادر رو نمیخرم برای من خرج اضافه هست و اصلا جا ندارم که بخوام بزارم
من فقط میخوام تخت کنار مادر بگیرم،چون قرار نیست نوزادو جدا بخوابونم،شاید فقط یه ویترین بگیرم برای اسباب بازیاش،و یه دراور کوچیک برای لباساش
اگر جا داری و مستاجر نیستی الان بگیری بهتر از دوسال دیگه سر سرویسش بگیر راحت بعد استفاده میکنه اگر جا نداری یا مستاجری نه نگیر ی تخت کنار مادر یا ننو بگیر فعلا تا بعدم خدا بزرگه
یاد ارسطو تو پایتخت افتادم🤣 آیا گرفتن تخت کار خوبیست؟؟ وات تو دو وات نات تو دو؟؟🤣🤣
من مدل نوجوان گرفتم و برامون کاربرد داره
اگه جا داری بگیری خوبه
من مونته سوری گرفتم خودش بتونه بره داخل
نوزاد که پیش خود مادره تا چند وقت چیزی نمیخواد ولی بعدش
تاااا نوجوانی کاربرد داره این مدل
اگر خیلی درگیر تجملات اینا هستی بگیر وگرنه ک خیلی کاربردی نیست
گهواره اینا بهترع
آره عزیزم حداقل تا ۶ ماه خیلی لازمه
من خودم از این جم و جورا که جمع هم میشن گرفتم که سفر هم خواستم برم ببرم با خودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.