چن روز بود تهوعم کم شده بود باز دوباره برگشته🥲

۶ پاسخ

قرص نداده برا تهوع

وای منم دو روزه برگشته عین روزای اوله حالممم دلم بهم میخوره غدا که درست میکنم😭😭😭

اخ دقیقا منم ذوق میکردم قرصم تموم شده دیگ نمیخرم 😫😫

منم خیلی وقت بود نداشتم چند روزه دوباره برگشته

عریزم من موقعه ابی که حالت تهوع ام بر میگشت خیلی خوشحال میشدم که وضعیت بچه خبه راستی نگفتی بچه چند ومته

قبل اینکه از رختخواب بلند بشی یه دونه بیسکوییت ترد بخور
سیرابی هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🫀 مامان تو دلی 🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین🌕 مامان ماهلین🌕 ۱ ماهگی