من هفته شما بودم اصلا چیزی حس نمیکردم
دقیقا اولین حرکتش ۲۰هغته و ۶روز بود
وانقد زیاد بود که دقیقا لگد میزد😍😁و میچرخید
آروم و ملیح
من بیشتر نبض زدنه بعضی وقتام ضربه های آروم .بعضی وقتام خودشو جم میکنه ی گوشه سفت میشه
از ۱۶هفته مثل حباب بود برام
ولی الان کاملا تکون خوردناشو لگد زدناشو حس میکنم
من جابجا ک میشن میفهمم
بیشتر نبض میزنن
سفت هم میکنن خودشونو ک خیلی اذیت میشم
من مثل ترکیدن حباب زیر دلم حس میکردم البته این هفته تکوناش شدید تر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.