۳۸ ب بعد
معاینه لگن برای طبیعی هست
اون سونوهای اخره مشخص میشه زایمانت طبیعیه یا سزارین با توجه به موقعیت بچه
اگر خب بچه سرش پایین باشه طبیعی هستی هفتهای اخر مثلا ۳۸ هفته میری دکترت معاینه میکنه که ایا اوکیه یا نه
وگرنه برا سزارین که اصلا معاینه نمیکنن
دکتر بهت میگه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.