۳ پاسخ

۳۸ ب بعد

معاینه لگن برای طبیعی هست
اون سونوهای اخره مشخص میشه زایمانت طبیعیه یا سزارین با توجه به موقعیت بچه
اگر خب بچه سرش پایین باشه طبیعی هستی هفتهای اخر مثلا ۳۸ هفته میری دکترت معاینه میکنه که ایا اوکیه یا نه
وگرنه برا سزارین که اصلا معاینه نمیکنن

دکتر بهت میگه دیگه

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیه خانم👼🏻🧡 مامان آیه خانم👼🏻🧡 ۱۰ ماهگی