۱ پاسخ

ب دکتر گفتی تکرر داره ؟چیزی نگف؟شاید بخاطر تبی داره اینطوره منم یادمه بچگیم تب ک میکردم زیاد میرفتم دسشویی فک کنم ی مکانیسم بدنه برای خنک شدن هربار میرفتم دسشویی انگار تا چنددقیقه بدنم حرارتش کمتر بود عیب نداره مایعات بخصوص اب خیلی بهش بده بخوره انشالله تبش کم بشه تکررشم کم میشه

سوال های مرتبط