من چون استراحت بودم و مرخصی داشتم ، سونو دادم همه چی نرمال بود ده روز رفتم سرکار، ازترسم دسشویی تا ساعت ۲ اونجا اب یه استکان میخوردم
بعد ده روز باز یه سونو دادم ببینم تو تین ده روز اوضاع چطوره، اب دور جنین از ۱۵ رسیده بود ۱۰
۳ روز تو خونه کلا زیر سرم بودم تا برسه ۱۳
دكتر بهتون گفته هرچي بيشتر آب بخوري ميره تو كيسه آب؟؟؟؟
اون آب كه ميخوري از طريق ادرار مياد بيرون
خواهرشوهرم توحاملگیش اصلااب نمیخورد دوروزدردشدید داشت گفتن دوربین خشک شده چسپیده بزورپارهکردن بادستگاه بچش کشیدن بیرون
دیگه هواگرم شده منک همش عطش دارم زیاداب میخورم
اب کمم خوب نیس باید به اندازه کافی بخوری اب کمم باعث میشه اب دور جنین کم شه و خطرناکتره به اندازه بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.