۵ پاسخ

من چون استراحت بودم و مرخصی داشتم ، سونو دادم همه چی نرمال بود ده روز رفتم سرکار، ازترسم دسشویی تا ساعت ۲ اونجا اب یه استکان میخوردم
بعد ده روز باز یه سونو دادم ببینم تو تین ده روز اوضاع چطوره، اب دور جنین از ۱۵ رسیده بود ۱۰
۳ روز تو خونه کلا زیر سرم بودم تا برسه ۱۳

دكتر بهتون گفته هرچي بيشتر آب بخوري ميره تو كيسه آب؟؟؟؟
اون آب كه ميخوري از طريق ادرار مياد بيرون

خواهرشوهرم توحاملگیش اصلااب نمی‌خورد دوروزدردشدید داشت گفتن دوربین خشک شده چسپیده بزورپارهکردن بادستگاه بچش کشیدن بیرون

دیگه هواگرم شده منک همش عطش دارم زیاداب میخورم

اب کمم خوب نیس باید به اندازه کافی بخوری اب کمم باعث میشه اب دور جنین کم شه و خطرناکتره به اندازه بخور

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته چهلم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌وسوم بارداری