مامانا ۵روز عادیه واسه تاخیر پریودی؟

۵ پاسخ

۹ماهم عادیه 😂😂😂

نه مبارکه😁

اگه از جلوگیریت مطمئنی حتما از استرس یا به هم خوردن هورمونهاس
وگرنه بیبی بزن

بنظرم غیرعادیه
خدایی چطوری میتونید صبرکنید و بیبی چک نزنید😁😁من راحتیم نمیگیره باید مطمئن شم

چون من همیشه سر تایم پریود میشم خیلی استرس دارم

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی
مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی
مامان چشم خوشگله😍 مامان چشم خوشگله😍 ۲ سالگی
مامان پناه✨️ مامان پناه✨️ ۲ سالگی
مامان نرگس مامان نرگس ۳ سالگی