۹ماهم عادیه 😂😂😂
نه مبارکه😁
اگه از جلوگیریت مطمئنی حتما از استرس یا به هم خوردن هورمونهاس
وگرنه بیبی بزن
بنظرم غیرعادیه
خدایی چطوری میتونید صبرکنید و بیبی چک نزنید😁😁من راحتیم نمیگیره باید مطمئن شم
چون من همیشه سر تایم پریود میشم خیلی استرس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.