۸ پاسخ

زایمان دوم خیلی نسبت به زایمان اول راحتتره نگران نباش

به خدا توکل کن ولعصر بخون⚘️🫴🏻

منم همین طور

طبیعی هستی؟

تحت نظر کام دکتری

ما زایمان اولمونه همش میگم همش ی روز باید صبور باشم ولی واقعا هر چی میگذره فوبیاش بیشتره

وای من تا الان استرس نداشتم ولی از امشب همش مغزم درگیره یاد زایمان قبلم زور زدنا بخیه میوفتم تنم میلرزه

واي دقيقا زايمان اولم هس🥲

سوال های مرتبط