من سوم بود استرس داشتم بدتر از بار اول و دوم🤣
منم با توجه ب اینکه بچه کاملا اومده پایین احتمال زیاد ۲ فروردین زایمان کنم و استرس گرفتم🥹🥹....شما طبیعی هستی یا سز؟
دقیقا آدم اون ترس و داره
من بعد۱۲سال پسرمو آوردم امروز دکترمعاینه میکردم مردم زنده شدم گفت حاملگیتوخیلی فاصله انداختی انگار بچه اول داره ب دنیا میاد به خاطره اونه درد زیادداری
منم ۴ فروردین فک کنم بچه نیومده لگن چیکار کنم نه روز مونده.
دوتا بچه کوچیک دارم انقد تو خونه خستم میکنن نتونستم پیاده روی برم
مال منم زده 13فروردین
مال منم ۲ فروردین بود
۱۸ زایمان کردم
عزیزم به سلامتی زایمان کنی.
تو سونوگرافیات چندم برات تاریخ زده بود؟
بسلامتی خوشبحالت کی باشه من برسم ب ۳. اردیبهشت🥹🥹
سزارین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.