۹ پاسخ

من سوم بود استرس داشتم بدتر از بار اول و دوم🤣

منم با توجه ب اینکه بچه کاملا اومده پایین احتمال زیاد ۲ فروردین زایمان کنم و استرس گرفتم🥹🥹....شما طبیعی هستی یا سز؟

دقیقا آدم اون ترس و داره
من بعد۱۲سال پسرمو آوردم امروز دکترمعاینه میکردم مردم زنده شدم گفت حاملگیتوخیلی فاصله انداختی انگار بچه اول داره ب دنیا میاد به خاطره اونه درد زیادداری

منم ۴ فروردین فک کنم بچه نیومده لگن چیکار کنم نه روز مونده.
دوتا بچه کوچیک دارم انقد تو خونه خستم میکنن نتونستم پیاده روی برم

مال منم زده 13فروردین

مال منم ۲ فروردین بود
۱۸ زایمان کردم

عزیزم به سلامتی زایمان کنی.
تو سونوگرافیات چندم برات تاریخ زده بود؟

بسلامتی خوشبحالت کی باشه من برسم ب ۳. اردیبهشت🥹🥹

سزارین؟

سوال های مرتبط