سزارین ۳۸ کامل برمیدارن اگه دیابت یا فشار یا مشکل دیگه ای باشه ۳۷ برمیدارن،من بچه اولم دیابت داشتم ۳۷ برداشتن
عزیزم خب سزارین بشی باید 38هفته شی حالا یکی دو روز اینور اونور وگرنه درد طبیعی یوقت میگیری
عزیزم بچت اگه بالا باشه و دهانه رحمت به اندازه کافی نرم نباشه ببخشید ولی شدیدا پشیمون میشی... اگه سز بودی اوکی بود ولی طبیعی حتی 41هفته هم بعضیا صبر میکنن
من ۳۸هفته و۵یا۶روز زاییدم
چرا طبیعی چرا میخوای القای زایمان بدی میدونی چقدررررر اذیت میشی
منم ۴فروردین ۳۸هفته و ۱روزم تاریخ داده همینه دیگه بیشتر شه درد طبیعی میاد امکان داره
سزارینی؟؟؟
منم سه فروردین میشه سی هشت هفته و سه روز
اگر ک سزارین هستی سزارین ها ۳۸ عمل میکنن دیگه
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.