۱۰ پاسخ

سزارین ۳۸ کامل برمیدارن اگه دیابت یا فشار یا مشکل دیگه ای باشه ۳۷ برمیدارن،من بچه اولم دیابت داشتم ۳۷ برداشتن

عزیزم خب سزارین بشی باید 38هفته شی حالا یکی دو روز اینور اونور وگرنه درد طبیعی یوقت میگیری

عزیزم بچت اگه بالا باشه و دهانه رحمت به اندازه کافی نرم نباشه ببخشید ولی شدیدا پشیمون میشی... اگه سز بودی اوکی بود ولی طبیعی حتی 41هفته هم بعضیا صبر میکنن

من ۳۸هفته و۵یا۶روز زاییدم

چرا طبیعی چرا میخوای القای زایمان بدی میدونی چقدررررر اذیت میشی

منم ۴فروردین ۳۸هفته و ۱روزم تاریخ داده همینه دیگه بیشتر شه درد طبیعی میاد امکان داره

سزارینی؟؟؟

منم سه فروردین میشه سی هشت هفته و سه روز

اگر ک سزارین هستی سزارین ها ۳۸ عمل میکنن دیگه

نه عزیزم

سوال های مرتبط