۳ پاسخ

۳سالگی خوبه

2سالگی گرفتمش

میگن بهترین سن شروع از دو سالگی بچه من ک الان حرف هم نمیزنه بخواد کامل جیش اینا بگه فقط وقتی پی پی می‌کنه مای بی بیش رو نشون میده

سوال های مرتبط