۵ پاسخ

خیلی ب ژنتیک بستگی داره قد بچه اگه قد خودت و همسرت بلند هست نگران نباش بلند میشه اگه کوتاه هستین تنها راهش ی آمپول مخصوص رشد هست ک با تشخیص دکتر توی سن بالای ده سال تزریق میکنن و باعث رشد قدی میشه

نرماله که
دکترش چی میگه؟
ژنتیک خیلی مهمه

هامینم۶۸بهداشت گف‌متوسطه

بادام و عصاره قلم و عصاره پای مرغ خیلی واس استخون خوبه

هنوز خیلی زوده برای کوتاه گفتن قدش و قدش نسبت به سنش و قدش بدو تولدش نرمال اصلا نگران نشو
دختر منم ۶۹ بدو تولدش ۴۷ بود دکترش گفت خوبه گفتم کوتاه نیست گفت رنج سنیش همینه بالاترم هست

سوال های مرتبط